Сабақтақырыбы:
|
Ас мәзірі.
|
|
Білімділік:
Дамытушылық:
Тәрбиелік:
|
Тілдесімбарысындақарапайымсөйлеуүлгілерінқолданунегізіндедәмханатуралытолықақпаратберебілугемашықтандыру.
Лексикалықтақырыпаясындаырықсызетістімеңгерту.
Сипаттаумәтіндерінегізіндеоқушылардыңқазақшатіліндамыту.
Тілдік коммуникация барысында ас атаулынықадірлеугетәрбиелеу.
|
|
Сілтеме:
|
Оқубағдарламасы, «Қазақтілі» оқулығы.
|
|
Жетістіккритерийлері:
|
Оқушыныңтөменгіжетістігі (ОТЖ): дәмхана, оның ас мәзіріжайындаайтады, оны басқаларғатаныстырады.
Оқушыныңорташажетістігі (ООЖ): ас мәзірінсипаттайды, тақырыпқақатыстысөйлемқұрайды.
Оқушыныңжоғарғыжетістігі (ОЖЖ): сыныптастарыменөзібаратындәмханаларжайындатілдесеалады, қарапайымсөйлеуүлгілеріарқылысұхбаттасады.
|
|
Негізгітүсініктер:
|
Даяшы мен тапсырыс беруші
|
|
Сабақтақолданылатынматериалдар:
|
Интерактивтітақта, слайдтар, А4 парағы, маркерлер, плакат, тақырыпқақатыстысуреттер, смайликтер.
|
|
Оқытуәдістері:
|
Сипаттау, түсіндіру, сұрақ-жауап, «Көңіл-күйдіанықтау» тренингі, «Ой шақыру» әдісі, «Венн диаграммасы», «Т кестесі»,сергітужаттығуы.
|
|
Дереккөздер:
|
Әдістемелікқұрал, дидактикалықматериалдар, сөздік.
|
|
Сабақбарысындағымұғалім мен оқушыныңіс-әрекеті:
|
|
|
Тапсырма
|
Мұғалімніңіс-әрекеті
|
Оқушыныңіс-әрекеті
|
|
|
Оқушыларғапсихологиялықахуалтуғызу
|
Мұғалім «Шаттық шеңбері» тренингінөткізумақсатындаоқушылар жылы тілектерін айтады.
|
Оқушыларшеңбер бойынша тұрып лебіздерін білдіреді
|
|
|
Өткенсабақтытексеру
|
Өткенсабақтыңтапсырмасынтексереді. Кемшіліктердіанықтайды, түзетеді, бағалайды.
|
Тапсырманыайтады, тақырыпбойыншасұрақтарғажауапбереді.
|
|
|
І. Қызығушылықтыояту
|
Оқушылардыңжаңасабаққадегенқызығушылығынарттырумақсатында «Ой шақыру» әдісінпайдаланып, «ас мәзірі» сөзінеассоциаграммақұрғызады.
|
Әроқушытақтадаілулітұрғанплакатқамаркерменөзтүсінігінжазады.
|
|
|
І. Мағынанытану
|
1. Сөздікпенжұмыс.
Мұғаліминтерактивтітақтаданоқушылардытақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырады, аудармасынайтады. Олардыоқиды, оқушыларғақайталатады.
|
Тыңдалым. Оқылым. Жаңасөздердітыңдайды, қайталайды.
Айтылым. Жаңасөздердідұрысайтуғажаттығады.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тапсырмалар:
|
|
|
|
|
|
Сабақбарысындағымұғалім мен оқушыныңіс-әрекеті:
|
|
|
Тапсырма
|
Мұғалімніңіс-әрекеті
|
Оқушыныңіс-әрекеті
|
|
|
ІІ. Мағынанытану
|
Г) Жазылым. Тілдесім.
Кестедегі сөздер арқылы мәтін құрайды. Ауызша тапсырманы орындайды
|
Жазылым. Тілдесім. Берілгенкестедегі сөздерденмәтінқұрайды,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Сергітусәті. «Анаға сәлем» әні
|
Бәрі караокедегі әні орындайды
|
|
|
ІІІ. Ойтолғаныс
|
Топтықжұмыс. Оқушыларғасұхбатқұрауүшін «Даяшы мен тапсырыс беруші» дегентақырып суретбереді.
|
Аталғантақырыпқақатыстысыныптастарданақпаратжинайды. Олармен ой бөліседі.Сұхбатқұрастырады.
|
|
|
IV. Бекіту
|
«Т кестесі» бойынша 1-ас мәзірі және 2-ас мәзірі
|
Тілдесім. Айтылым.
«Т кестесі» бойынша 1-ас мәзірі және 2-ас мәзіріне маркермен жазады
|
|
|
V. Бағалау
|
Формативтібағалау. Мұғалімоқушылардыңбағалауыбойыншаөзойынайтып, қорытындыбағаныөзіқояды.
|
«Бағалаупарағы» кестесі бойыншабағаланады.
|
|
|
VI. Үйгетапсырма
|
Сөздік жаттау, «Менің сүйікті тамағым» эссе жазу.
|
|
|
VII. Рефлексия
|
Мұғалімтүрлісмайликтертаратыпбереді.
|
Оқушыларсабақтаналғанәсерлерінсмайликтерді тақтадағы күн мен бұлтқа жапсырады
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|