КГУ "Средняя школа им. Комарова"

                                                                                                                                                                                                                                            

                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
Вы вошли как Гость | Группа "Гости" | RSS                Понедельник, 23.06.2025, 17:25
Главная | Каталог файлов | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категории раздела
Коучинг [2]
Среднесрочное планирование [1]
Краткосрочное планированае [10]
Отчеты [0]
Статьи [0]
Доклады [2]
Lesson Study [3]

Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 218

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа

Главная » Файлы » Сетевое сообщество "РАДУГА" » Lesson Study

Ас мәзірі. 8-сынып
[ Скачать с сервера (20.1 Kb) ] 22.11.2016, 17:48

Токашев Ш.О.

Ас мәзірі. 8-сынып

Сабақтақырыбы:

Ас мәзірі.

 

Білімділік:

Дамытушылық:

Тәрбиелік:

Тілдесімбарысындақарапайымсөйлеуүлгілерінқолданунегізіндедәмханатуралытолықақпаратберебілугемашықтандыру.

Лексикалықтақырыпаясындаырықсызетістімеңгерту.

Сипаттаумәтіндерінегізіндеоқушылардыңқазақшатіліндамыту.

Тілдік коммуникация барысында ас атаулынықадірлеугетәрбиелеу.

 

Сілтеме:

Оқубағдарламасы, «Қазақтілі» оқулығы.

 

Жетістіккритерийлері:

Оқушыныңтөменгіжетістігі (ОТЖ): дәмхана, оның ас мәзіріжайындаайтады, оны басқаларғатаныстырады.

Оқушыныңорташажетістігі (ООЖ): ас мәзірінсипаттайды, тақырыпқақатыстысөйлемқұрайды.

Оқушыныңжоғарғыжетістігі (ОЖЖ): сыныптастарыменөзібаратындәмханаларжайындатілдесеалады, қарапайымсөйлеуүлгілеріарқылысұхбаттасады.

 

Негізгітүсініктер:

Даяшы мен тапсырыс беруші

 

Сабақтақолданылатынматериалдар:

Интерактивтітақта, слайдтар, А4 парағы, маркерлер, плакат, тақырыпқақатыстысуреттер, смайликтер.

 

Оқытуәдістері:

Сипаттау, түсіндіру, сұрақ-жауап, «Көңіл-күйдіанықтау» тренингі, «Ой шақыру» әдісі, «Венн диаграммасы», «Т кестесі»,сергітужаттығуы.

 

Дереккөздер:

Әдістемелікқұрал, дидактикалықматериалдар, сөздік.

 

Сабақбарысындағымұғалім мен оқушыныңіс-әрекеті:

 

 

Тапсырма

Мұғалімніңіс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

 

 

Оқушыларғапсихологиялықахуалтуғызу

Мұғалім «Шаттық шеңбері» тренингінөткізумақсатындаоқушылар жылы тілектерін айтады.

Оқушыларшеңбер бойынша тұрып лебіздерін білдіреді

 

 

Өткенсабақтытексеру

Өткенсабақтыңтапсырмасынтексереді. Кемшіліктердіанықтайды, түзетеді, бағалайды.

Тапсырманыайтады, тақырыпбойыншасұрақтарғажауапбереді.

 

 

І. Қызығушылықтыояту

Оқушылардыңжаңасабаққадегенқызығушылығынарттырумақсатында «Ой шақыру» әдісінпайдаланып, «ас мәзірі» сөзінеассоциаграммақұрғызады.

Әроқушытақтадаілулітұрғанплакатқамаркерменөзтүсінігінжазады.

 

 

І. Мағынанытану

1. Сөздікпенжұмыс.

Мұғаліминтерактивтітақтаданоқушылардытақырыпқақатыстыжаңасөздерментаныстырады, аудармасынайтады. Олардыоқиды, оқушыларғақайталатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңасөздердітыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Жаңасөздердідұрысайтуғажаттығады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырмалар:

 

 

 

 

 

Сабақбарысындағымұғалім мен оқушыныңіс-әрекеті:

 

 

Тапсырма

Мұғалімніңіс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

 

 

ІІ. Мағынанытану

Г) Жазылым. Тілдесім.

Кестедегі сөздер арқылы мәтін құрайды. Ауызша тапсырманы орындайды

Жазылым. Тілдесім. Берілгенкестедегі сөздерденмәтінқұрайды,

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Сергітусәті. «Анаға сәлем» әні

Бәрі караокедегі әні орындайды

 

 

ІІІ. Ойтолғаныс

Топтықжұмыс. Оқушыларғасұхбатқұрауүшін «Даяшы мен тапсырыс беруші» дегентақырып суретбереді.

Аталғантақырыпқақатыстысыныптастарданақпаратжинайды. Олармен ой бөліседі.Сұхбатқұрастырады.

 

 

IV. Бекіту

«Т кестесі» бойынша 1-ас мәзірі және 2-ас мәзірі

Тілдесім. Айтылым.

«Т кестесі» бойынша 1-ас мәзірі және 2-ас мәзіріне маркермен жазады

 

 

V. Бағалау

Формативтібағалау. Мұғалімоқушылардыңбағалауыбойыншаөзойынайтып, қорытындыбағаныөзіқояды.

«Бағалаупарағы» кестесі бойыншабағаланады.

 

 

VI. Үйгетапсырма

Сөздік жаттау, «Менің сүйікті тамағым» эссе жазу.

 

 

VII. Рефлексия

Мұғалімтүрлісмайликтертаратыпбереді.

Оқушыларсабақтаналғанәсерлерінсмайликтерді тақтадағы күн мен бұлтқа жапсырады

 

 
             

 

 


Категория: Lesson Study | Добавил: El
Просмотров: 569 | Загрузок: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:
Поиск

Друзья сайта
  • КГУ "Песчанская СШ"
  • FLIP.kz
  • КГУ "Новошульбинский областной детский дом"
  • Инструкции для uCoz


  • Copyright MyCorp © 2025
    Конструктор сайтовuCoz